Har så hiiiimla tråkigt

Tänk vad bra att jag har min blogg för stunder som denna, har så himla tråkigt asså. Sitter och saknar min pojkvän och hatar honom lite för att jag är kär, ingen känsla jag direkt uppskattar. Hade värsta bråket med sambon i morse också men sen blev vi vänner igen. Nu har jag ätit x antal chicken nuggets och sen ännu mer chips, så är så himla mätt. Kan hända att jag tryckte ner en bulle också. Har iaf inget att säga, har försummat bloggen, vilket suger men ingen läser så i dont give a fuck. Ibland är det ett så himla bra uttryck faktiskt. Nu langar jag en bild och min älskade ginger! Nu blir det gossip girl! (och antagligen mer saker att äta...) 

Kommentarer
Postat av: Ghost

sv. Oj gud, jag förtjänar verkligen inte dina fina ord. Men jag tackar och bockar ändå!

2012-08-01 @ 14:27:20
URL: http://ghosts.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0