FML

Jag hatar verkligen mens. Hatar.
För det första får jag massa finnar. Och jag hatar finnar. Sen får jag olidlig mensvärk. Det suger också. Och dessutom blir jag så galet godissugen så jag bara köper massa onödigt godis hela tiden.
Nu sitter jag här, har precis ätit en kaka, har mensvärk, finnar och ont i huvudet. Mitt liv suger.
Imorgon börjar min praktik, så det ska bli nice iaf! Ska praktisera i en ridsportsaffär inne på söder i 3 veckor, sen är det ju lov så jag har ingen skola på typ en månad. Går ju inte att klaga på direkt :)
Nu hade jag tänkt ta en dusch och sen lägga mig i sängen och kolla senaste avsnittet av vampire diaries. Hatar att det kommer ut så sällan, och så finns det inte att ladda ner med text. Men ja, bra träning på engelskan. Bara tacka och ta emot. Nu blir det in i duschen dirr. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0