CHIPS&DIPP♥

Hej! Har suttit och fetat mig i soffan hela kvällen med familjen. Känns som det var tusen år sen jag va hemma på en fredag och bara va med dom.. Men va ju i stallet idag så blev lite seg efter det. Skrittade ut i nån timme med en annan tjej (eller kvinna kanske man ska säga?) i stallet. Det är ju snorhalt ute och precis när jag red över en isfläck skulle lilla pållen bestämma sig för att bli rädd för något random och försöka springa iväg med det vart ju bara bambi på hal is av hela skiten. tack gud för broddar i alla fall.
Imorgon blir det återigen upp tidigt och åka till stallet, sen kommer mamma och hämtar mig så ska jag övningsköra till Huddinge och lämna in mina älskade skor på lagning. Dragkedjan har hoppat men jag kan bara inte slänga dom. Dom är så fina ♥
Nu ska jag lägga mig i sängen och ta mig tid till att se Burlesque och äta chips och dipp. Det är mitt nya beroende typ.
Tycker dock att Christina har blivit lite.. rund (?) på senaste tiden. Får man säga så? Hon var i alla fall snyggare innan..

Kommentarer
Postat av: gay

HORA!!! ska du se den utan mig?!! JAG HAR FUCKING VELAT SE DEN I ETT HALVÅR!! och du har alltid sagt nej..

2012-01-19 @ 20:08:57
Postat av: My Vestlund ❣

Jag tycker hon är lika vacker nu som förut =)



Åh Burlesque är så bra :D

2012-01-23 @ 20:01:52
URL: http://myvestlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0