FML

  • Jag har precis pluggat, trots facebooks djävulska försök att distrahera mig
  • Jag är trött.
  • Jag ska till en kiropraktor imorgon som ska kolla på min rygg. Tyvärr måste man stå i bh och trosor. Inte kul.
  • Jag sa till mamma och pappa att jag skulle plugga. Dumt att ta upp skolan för dom började genast tjata om hur mycket jag suger. Jag sa ju att jag skulle plugga?
  • Så fort jag har skrivit klart det här ska jag plugga igen. Eller ah. Skriva om en grej jag fick ig på.
  • Jag har så lite vänner att jag precis blev kompis med min kompis hund på facebook. Fråga mig inte varför den har facebook.
  • Jag är hungrig.
  • Världen är full av såna där ''Alla är vackra på sitt sätt'' människor. Jag hatar såna människor.
  • Mamma lagade lasagne till middag. Lasagne är den äckligaste maträtten som någonsin skapats. Efter tacos dådå. Eller, all mat med tacos. Dvs tacopaj, pasta&tacogratäng osv osv. Så. Jävla. Vidrigt.
  • Jag tror min samhällskunskaplärare (långt ord) ställer frågor som det inte finns svar på bara för att hon egentligen är en ond och mycket elak människa.
  • Det går inte att ladda ner Breaking Dawn med bra kvalite.
  • Det värsta av allt? Johanna la upp denna bild på mig på facebook idag. 
    Note to self: Fota aldrig fula bilder utan att radera på andras mobiler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0