GOD KVÄLL KÄRE VÄNNER

Sitter här med silvershampoo i håret och smsar lite med älsklingen. Tänkte hoppa in i duschen om typ en minut så jag inte blir gråhårig.
Försökte nyss göra ett hemprov som ska vara inne imorgon men jag typ.. öppnade boken sen orkade jag inte. Skitsamma. Imorgon blir det skola, samhällskunskap&hästkunskap sen ska jag ut till pållen och rida. Efter det vet jag inte riktigt vad som händer med någonting hoppas jag iaf på att göra. Nu ska jag duscha så jag inte blir tant!
Btw, brände mig i solatruimet igår också. Tänkte sola utan trosor för en gång skull och ja, ni fattar resten själva. Sen glömde jag stänga av ansiktsförstärkaren också så jag ser ut som en tomat nu. Så jävla snygg..

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej!

Just nu håller jag en bra tävling i min blogg och jag hoppas att du blir en av dem som tävla. Tävlingen gå ut att man ska vinna en iPhone 4 :)



Du hitta den här : http://laakinoiise.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-iphone-4.html#comment

Ha en fortsatt trevlig dag och förlåt om jag störde! <3

2012-01-13 @ 17:19:19
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0