JAAA, LISTA!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Japp, en del
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej, jag orkar inte ens göra några, håller dom ändå aldrig?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Hoppas jag inte..
4. Dog någon som stod dig nära? Räknas min gulle hamster?
5. Vilka länder besökte du? Spanien
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? En jävla massa pengar och motivation så jag kan klara skolan..
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 23 januari, det minns jag alltid ♥
8. Vad var din största framgång 2011? Jag vet inte.. mer självsäker och gladare
9. Största misstaget? Tror inte jag har något speciellt..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja?
11. Bästa köpet? Mina skohyllor
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, mat och godis
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jaa en
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Sexy and I know it
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? När jag har varit glad så har jag varit riktigt glad och när jag varit ledsen var jag ledsnare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Vara med kompisar, så man liksom har kvar alla man bryr sig om
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Alla onödiga bråk, tjaffs och dumpningar med min älskling..
18. Hur tillbringar du julen? Hos mormor och morfar
19. Blev du kär i år? Jag har redan varit kär i 3 år
20. Favoritprogram på TV? Kollar inte på tv..
21. Bästa boken du läste i år? Ps Jag älskar dig.
22. Största musikaliska upptäckten? Återupptäckte bullet for my valentine. Älsklingar. Och Veronica Maggio
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Fyllde för ett halvår sen så jag minns inte..
25. Något du önskade dig men inte fick? Minns inte.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Låg och solade säkert sen åt jag middag med familj och pojkvän på steakhouse
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, ett prat..
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Samma som alltid?
29. Vad fick dig att må bra? Jag vet inte..
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Öh?
31. Vem saknade du? Flera stycken
32. De bästa nya människorna du träffade? Vet inte riktigt om jag har träffat någon med blev bra kompis med någon som jag bara kände halvt förut
SAMMANFATTNING AV ÅRET
Hur har året 2011 varit för dig? Riktigt bra och riktigt dåligt. Händelserikt
Bättre än förra året? Ingen aning.. tror det
Har du träffat några nya vänner? Ingen aning faktiskt
Någonting du aldrig kommer glömma från 2011? När jag var i spanien och blev dumpad på sms..
Har du flyttat under år 2011? Nix
Har du hittat en ny låt som du älskar? Otroligt många!
Isåfall vilken? Tusentals

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2011? Krånglig, mycket fram och tillbaka men det slutar ju ändå alltid bra ♥
Har du varit kär? Som fan
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? Haha nej
SORG&HÄMD
Har någon i din närhet tagit självmord? Nope
Har någon i din släkt avlidit? Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Yes
Har du varit i slagsmål? Nah inte direkt

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? Kolla inte tillbaka och ångra ingenting
Har du skämt ut dig? Såklart
Har du ljugit för en vän? Tror det, men inte om något viktigt..
Har du varit ute en hel natt? Jadå
Har du blivit tagen av polisen? Nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja.
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Ja.

SKOLAN&FRITIDEN.
Har någon varit elak mot dig i skolan? Nej,
Hatar du någon i din skola? Ja typ alla
Har du gjort något framsteg? Beror på hur man ser det. Jag försöker men sen gick det åt helvete
Har du haft alla rätt på ett prov? Nej inte vad jag minns

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? MEN JAG MINNS INTE. Fan nu har den frågan kommit typ 3 gånger
Har du förlorat en vän? Beror på hur man ser det. Hon va ju inte mycket att ha som vän men jag trodde det först
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Nej inte direkt
Har du gått bakom ryggen på en vän? Verkligen inte
Har du ljugit för en bästavän? Kanske någon vit lögn
Har du många killkompisar? Några stycken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0