Hatar rubriker

Ligger i sängen i mitt nya ruuum, asnice. Har flyttat ihop med frugan för några veckar (typ 5.) Har inte lyckats få igång internet till min dator, eller mobil (eller ja, varken min eller karins pojken har lyckats. Jag tänker inte ens försöka, känns som min ''kvinnliga magi'' tar över så fort jag nuddar vid något tekniskt så det typ går sönder) så nu ligger jag med karins jävla mac dator och fattar ingenting. Har suttit och kollat lite på bilder från förra sommaren när vi var i spanien, men fan asså. Att få upp bilderna och så kändes helt omöjligt, och dessutom vill jag leka med camen men jag fattar inte hur man stänger av blixten, så bilderna vart fett fula. 
Slänger upp en gammal bild från mallorca (om jag får det att funka, fattar inte nya blogg.se heller) längtar tillbaka som faaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0