JÄVLA CHOKLAD

HATAR när jag har choklad på mitt rum, för jag kan seriöst inte sluta äta. Nu mår jag skitilla och inte fan kan jag gå och spy (alltså spy för att jag mår illa, inte för jag åt..) heller för då spyr jag upp mitt ppiller. Vilka problem!
Nu ska jag iaf ta en dusch och packa lite skit. Ska till Skara imorgon med minh älskling, carro, david och oscar. Road trip och sen blir det camping i skogen och skara sommarland! JAG ÄR SÅ INTE TAGGAD. Men timmy ville att jag följer med. Så jag gör det för hans skull. Han betalar typ allt åt mig ändå, hähä. Är dessutom arg på nelly som är försenade med mina skor som jag beställde till ett bröllop som jag ska till på fredag. Skickade ett arg mejl till dom och dom gav mig 39 kr att handla för. Seriously? Jag har inga skor som passar till min fucking klänning. Jävlar vilken tröst 39 kr är då. Jag ville ha mina skor, inte pengar. Kommer bli skitbra, får väl ta några av mina stilettklackar, när bröloppet ska vara utomhus vid ett stall. Kommer gå skitbra. Är så arg. Och mitt huvud gör ont. Och jag ville ut på krogen idag. Fml.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0