LUUUUUUUUNCH

Sitter här i min ensamhet och äter lunch, eller ska äta. Lyxade till det med nudelsoppa men den är lite varm fortfarande. När jag va mindre brukade jag hälla mjölk i soppan för att den skulle bli ätbar. Vad är det för fel på mig egentligen?
Jaja, timmy åkte för ett tag sen och nu väntar jag på att min sambo ska komma hem, men hon kommer inte förens 6-7 typ, sen blir det lite förfest hos oss innan vi drar till max som fyller 18 idag, sen blir det förfest igen hos honom innan alla ska ut på krogen. Vet dock inte om jag ska med, är rätt pank och orkar inte betala inträde när jag ändå knappt tänker dricka där liksom. Tur att man får pengar om typ 5 dagar då.. Nu skall jag äta Mr Soppa. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0