UTTRÅKAD..

Kvällen har spenderats med plugg. Har omprov i växtfysiologi på tisdag så kände att för en gång skull ska jag vara ute i god tid och plugga nån dag innan istället för att läsa igenom allt på tåget till skolan. Kanske därför jag alltid får ig på såna prov.. Måste skriva en labrationsrapport också om vårat lilla fästingtest som gick ut på att typ kolla vart fästingar trivdes. Så jävla äckliga djur asså.
Imorgon fyller mammsen år, riktig gamling det där. Jag och min käre bror köpte ett halsband och en ring från Edblad till henne. Måste tipsa om det märket asså, han/hon/dom/vemsomnutillverkarskiten gör riktigt snygga smycken för okej priser. Halsbanden ligger runt 500 lappen och ringar runt 300-400 typ och det är ju ändå bra för ett lite finare märke ju. Gud vad ointressant jag är. Nu ska jag kissa sen ska jag börja med labrapporten och lyssna på lite dubstep. Sen ska jag äta och kolla oc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0