FETT POPULÄR

Imorgon har jag världens schema alltså. Dör av tanken.
10-11: Rida i Huddinge
12-18: Vara på jobbet i Thorildsplan duschad och ombytt (På en timme alltså, ja tack)
18-Sen: Vara på Östermalm och fira Katraina (Men JAAA, jag får väl lära mig att teleportera)
Sen-Morgonen- FEZT hos calle. Fast det är typ inte fest. Men det kommer vara chillkrök med sköna människor.

Så jag får väl dygna dådå.. Herregud. Fixar så mycket jag kan redan nu inför firandet av Katarina, har målat naglarna och sådär. Fasar inför den där timmen mellan stall och jobb. Får skjuts av pappsen men kommer ha knappt 20 minuter på mig att duscha och fixa håret hemma. Sminka mig kan jag göra vad som helst. Använder nästan bara mascara nu på sommaren ändå så..
Slänger in en bra låt för nu vet jag inte vad mer jag ska säga.

Kommentarer
Postat av: Ghost

sv. True story. Tack, jag ska försöka! Kram

2012-05-27 @ 14:54:03
URL: http://ghosts.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0