FIX FIX FIX

Har precis städat hela huset, fett jobbigt. Stötte även på en vidirig liten geting så jag fick riskera mitt liv och öppna fönstret och viffta ut den. Sen satt det en jävla spindel på en annan fönsterbräda så då fick jag spendera en kvart med att försöka få upp den på en pappersbit så jag kunde släppa ut den. Nej, jag dödar inte insekter i onödan. 
Nu ska jag vänta på att min mobil har laddat lite sen ska jag tvinga mig ut på en powerwalk runt sjön i mina easytone. Bor ju precis vid långsjön och det är perfekt att gå runt den. Ca 7 km tror jag det är och brukar bli less typ halvvägs men då har jag ju inget annat val än att gå runt den efetrsom det är lika långt tillbaka som att fortsätta.. Aja. Btw så är typ easytone inge bra. Kan gå pw i dom i över en timme och det känns fan inte alls i benen, eller så är jag redan tränad. Jag vet inte. Jaja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0