IDIOT ASSÅ

Jag ska åka hemifrån halv nio, så självklart kopplar min hjärna det till "9:30" Varför?? 
Får väl komma en timme sent då. Som alltid.. Orkar inte med mig själv.
Slutar vid 3 iaf och sen blir det första körlektionen! Har ju kört en del hemma men måste nog ta lite lektioner osv innan det är dags att köra upp. Inte ens 4 v kvar till min födelsedag nu ju. Och på tal om den, min UNDERBARA pojkvän har beställt hem ett par Jeffrey Campbell Lita till mig!!!! Jag älskar honom sååå mycket just nuu <33 Eller det gör jag ju alltid. Men en aning extra nu. Dock hade det blivit fel storlek så kommer inte få dom tills min födelsedag :( Men dom är värda att vänta på ♥
(Bild tagen från nån köpsida)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0