JAG TROR VI FÖRLORAT

Om vi bara kunde va’ som vi tänkte, båda försöker men saker förändras
Hårdare möten, tornar i blicken, jag tror vi förlorat, saknar dig baby
Men det får inte, får inte bli så, åren går skitfort,
men jag kommer aldrig kunna träffa nå’n ny
För hon kommer aldrig kunna vara så bra att
hon och jag kan stå där vi står
Känns som vi ansat vår snåriga kolonilott,
i så dåliga tider att allt bara växer igen, igen och igen
Som ett trolleritrick, kolla bara ey!
Känns som vi dansar på ömtåliga isflak och
vi flyter i strömmen på väg mot ett stup
Våra nävar är knutna, inte mot strömmen utan mot varandra,
för vi bråkar så klart,
Kunde inte låta det va’ in i det sista
Läs Hela: http://svenskalyrics.se/maskinen-slut-for-alltid/#ixzz1vLwzcg3W
Jag kolla mig i spegeln, vad fan är det som händer? Jag håller på gå sönder,
det måste va en dröm, men vafan är det med mig, hög som ett hus,
om nån kunde se mig – shit vad patetisk
Har gått för lång tid sen hon och jag tog ett snack och sa vad vi tyckte
För nu studsar allt vi säger bara mellan munnarna, fram och tillbaks som ett rykte
Om vi bara kunde va som vi tänkte, båda försöker men saker förändras
Hårdare möten, tårar i blicken, jag tror vi förlorat, saknar dig baby
Men det får inte, får inte bli så, åren går skitfort,
men jag kommer aldrig kunna träffa nån ny för hon kommer aldrig kunna vara så bra att
hon och jag kan stå där vi står
Känns som vi ansat vår snåriga kolonilott, i så dåliga tider att allt bara växer igen,
igen och igen
Som ett trolleritrick, kolla bara, känns som vi dansar på ömtåliga isflak
och vi flyter i strömmen på väg mot ett stup
Våra nävar är knutna, inte mot strömmen utan mot varandra,
för vi bråkar så klart
Kunde inte låta det va in i det sista.

Allt var bra, alltid glad, allt var kul, fram tills nu
samma sak, aldrig jag, alltid du
Varför har aldrig jag fattat hur allt ser ut
Jag visade din början och du visade hur allt tog slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0