STALL, STALL, STALL

Jaha ni, som jag skrev igår så var jag i stallet. På kvällen åkte jag hem till världens bästa kille och sov där, sen kom mamma och hämtade mig så följde hon med mig till stallet och tittade på när jag red. När jag kom hem vart det kebabpizza och sen stack jag ut och sprang lite. Är stolt över att jag faktiskt kommit igång med att få upp konditionen!! Även om jag inte springer konstant utan måste ta pauser kom jag 7 km på 40 min idag, duktig Ebba :)

Imorgon efter skolan blir det stall.. Igen. För jag har inget annat liv. Nu hade jag tänkt somna till lite oc ♥
Letade som en galning efter nån bra bild att lägga in också. Men jag hittade typ ingen så det blir en förbannat gammal bild på min älskade keps. Man är ju bonde så varför inte :)

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

hoppas du hade en grym söndag!

och en underbar måndag!

2012-05-14 @ 18:21:10
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0