-

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Li

hej, jag googlade på helixpiercing och hamnade på ett av paows inlägg där jag såg en kommentar ifrån dig ;) (gud vad långt det där blev haha). Läste att du hade fått ta ut din för att den aldrig läkte; blev det några problem efteråt eller läkte hålet ihop bara?
har nämligen gjort en helixpiercing men känner redan nu att jag vill ta ut den då jag inte pallar att inte ens kunna sova på båda sidor -.- haha.

Svar: Hej! Asså först läkte den typ men sen blev det värsta broskklumpen bak på örat och sen började den vara så jag tog ut den och det läkte ihop bra och sådär. Jag vet, det var jättejobbigt att sova i början men det kommer gå över!
bloondast.blogg.se

2013-03-17 @ 17:54:46
URL: http://strobelights.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0