SVAR PÅ TAL

Emma 16 år om GLÖMDE VISA MINA NYA SKOR!:
spotless produkterna sög balle iallafall för mig! :o först kändes det bra men efter 2 dagars användning både morgon & kväll börja huden svida och torka ut (sådär att det ser ut som det flagnar men det gör inte det) har inte använt dem på ungefär 2 veckor och min hy är fortfarande lika uttorkad. använder deras fuktcreme men det gör ju inte saken bättre så är helt förstörd och vet inte vad jag ska göra -.-' haha ojdå blev en hel bibel här, sorry!

men är dom där visibly clear bra? har tänkt att köpa men vill liksom inte slösa en hundring till som jag gjorde på spotless.. hehe :)

Eftersom mitt paint är borta måste jag skriva såhär. Jag vet att det är fult. Iaf!
Jag tycker visibly clear är skitbra och funkar awesome på min hud, men samtidigt så gillar ju jag spotless och om inte det funkade på dig kanske inte det här gör det..? Det gäller ju liksom att hitta något som passar sin hud. Men du kan ju alltid testa och se, men som du skrev, lite jobbigt att slösa pengar på något som inte funkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0